Jak zacząć?

Możesz zacząć ćwiczyć w każdej chwili!

Zapraszam na treningi wszystkich pragnących nauczyć się skutecznej samoobrony, poprawić swoją sprawność fizyczną
i przynajmniej przez czas treningu zapomnieć o stresie i pośpiechu dnia codziennego. Rozpoczynamy od treningu wprowadzającego, który jest przeznaczony dla osób, które nie ćwiczyły do tej pory, dla osób ćwiczących inne systemy walki (sporty lub sztuki walki), a także dla tych, którzy ćwiczyli jakiś czas temu. ;-)
Podczas treningu wprowadzającego poznasz podstawowe zasady panujące w czasie ćwiczeń, zapoznasz się z programem szkolenia oraz z regulaminem naszych zajęć. Odpowiem na wszystkie Twoje pytania i wątpliwości dotyczące bezpiecznego i efektywnego treningu.

Zapraszam osoby pełnoletnie. Możliwy jest udział osób które ukończyły 16 lat na podstawie pisemnej zgody rodziców lub opiekunów po wcześniejszej akceptacji przez instruktora.


Jak się przygotować do ćwiczeń?

Upewnij się, że nie masz przeciwwskazań zdrowotnych do ćwiczeń samoobrony. Na co dzień ćwiczymy w luźnym stroju sportowym, boso lub w obuwiu sportowym przystosowanym do ćwiczeń na macie (buty zapaśnicze). Podczas treningów symulujących prawdziwe zagrożenia ćwiczymy w stroju w jaki zwykle się ubieramy - informację na ten temat
z wyprzedzeniem przekażemy na treningu. Na trening przychodzimy z tzw. "pustym żołądkiem", ok. 2 godziny po posiłku. W celu przygotowania się do ćwiczeń prosimy o przyjście około 15 minut przed rozpoczęciem treningu. Prosimy o to by nie wnosić włączonych telefonów komórkowych. Z myślą o współćwiczących dbaj o higienę i nie używaj drażniących dezodorantów i perfum.

Jak przebiega trening?

Trening ma ściśle określona budowę, począwszy od części wstępnej zajęć, poprzez część główną do końcowej. Kolejność ćwiczeń pozwala na efektywne i bezpieczne osiągnięcie założonych celów treningowych. Rozgrzewka jest każdorazowo ściśle powiązana z nauczanymi technikami samoobrony. W związku z powyższym prosimy o punktualne przybycie.
W pierwszej kolejności zawsze doskonalimy poznane wcześniej techniki, a następnie przechodzimy do nauki nowych.
Na zakończenie stosujemy ćwiczenia rozciągające, które pozwolą rozluźnić mięśnie, uspokoić się i wyciszyć. Na treningu panuje koleżeńska i partnerska atmosfera. Wymagamy jednak skupienia i zaangażowania.

Czy dam radę?

Jeśli naprawdę chcesz zadbać o swoje bezpieczeństwo, poprawić swoją sprawność fizyczną i pewność siebie, a nie posiadasz przy tym przeciwwskazań medycznych do ćwiczeń - to z całą pewnością dasz radę! To rola instruktora żeby dostosować intensywność ćwiczeń, metody treningowe do Twoich możliwości i kondycji. Po pierwszych treningach możesz spodziewać się zakwasów. Jednak z treningu na trening Twoja sprawność będzie rosła i niebawem zapomnisz
o zakwasach, a treningi staną się prawdziwą przyjemnością.

Zapoznaj się z regulaminem zajęć z samoobrony

Honorujemy karty




Dane kontaktowe: Legionowskie Towarzystwo Sportowe ul. Zegrzyńska 121, 05-119 Legionowo, tel: 694-675-394; e-mail: info@defendo-maczuga.pl

Studio Albert Design © 2012